Juustu ja pestoga sarvesaiad

Juustu ja pestoga sarvesaiad kiirest pärmitaignast














Kõige kiiremini valmiv pärimitaigen, mida mina katsetanud olen: esimesest liigutusest saiade valmimiseni ca 1 tund!  Sama retsepti järgi saab teha õhukese pizzapõhja taigna.

Taigen:

2 dl vett (käesooja)
25 g presspärmi
1 tl suhkrut
1 tl soola
2 dl jahu

Pudenda pärm vette, muud ained ka, klopi puulusika või vispliga ühtlaseks, taingnakauss suuremasse sooja veega täidetud kaussi 10 minutiks seisma, taignakausile taldrik või kile peale ka. Selele 10 minutiga hakkab juuretis mullitama ja kerkib juba veidi.

Edasi:
Lisada 2 dl jahu
0,5 dl õli

See lisada puulusikaga.

1 dl jahu lisaga veel sõtkudes (mina pidin ikka rohkem lisama, vähemalt 2 dl, muidu lihtsalt jäi käe külge kinni). Tainas tuli üsna nätske.

Taignast peab moodustuma pehme pall, jaga see pooleks ja rulli mõlemast poolest ca 30 cm diameetriga ring. Lõika see 8-ks.

Täidis:
150 g riivjuustu
4 sl pestokastet

Täidis paksemale otsale, rulli paksemast otsast alustades kuni peenikese otsani, pane pannile nii, et peenike ots on all. Lase 20 min kerkida soojas kohas. Samal ajal pane ahi sooja (225).

Määri saiakesi munaga ja puista peale seesamiseemneid (mulle väga meeldis, kuidas Jamie Oliver ütles, et kui paned seesamiseemneid, siis see näeb väga professionaalne välja :))

Ahi : 225 ja 10-15 min. Minu ahjus ca 11 min. Pealt kuldkollaseks.

Täidiseks võib panna mida iganes. Pisut vürtsikas võiks ikka olla.























Kommentaarid

Populaarsed postitused